Refleksjoner
Regulerer vi faktisk oss selv, eller undertrykker vi bare ubevisst det som ønsker å bli sett og følt?
Mange av oss tror vi regulerer nervesystemene våre ved å gjøre øvelser eller meditasjoner til vi føler oss roligere igjen.
Hvordan kroppen reagerer på stress, sensorisk overbelastning, og hva som hjelper systemet med å lande.
Artikler om det som skjer på innsiden. Tanker, følelser og opplevelser mange kan kjenne seg igjen i.
Refleksjoner
Mange av oss tror vi regulerer nervesystemene våre ved å gjøre øvelser eller meditasjoner til vi føler oss roligere igjen.
Refleksjoner
Noen ganger er det ikke viljen det står på, men andre indre krefter.
Refleksjoner
Det finnes en type uro som ikke alltid er synlig utenfra, men som kan være vel så krevende å leve med.
En tanke om gangen.