Refleksjoner
Å bruke diagnosen som en styrke – hva betyr det og hvordan?
Å bruke diagnosen som en styrke handler ikke om å bli noe annet enn den du er, men om å forstå deg selv godt nok til å få livet til å fungere bedre. På egne premisser.
Å bli kjent med og finne seg selv, slippe ned masken og finne fred med den du er.
Artikler om det som skjer på innsiden. Tanker, følelser og opplevelser mange kan kjenne seg igjen i.
Refleksjoner
Å bruke diagnosen som en styrke handler ikke om å bli noe annet enn den du er, men om å forstå deg selv godt nok til å få livet til å fungere bedre. På egne premisser.
Refleksjoner
Mange med nevrodivergens bærer på en stille følelse av å være litt etter, med en stemme som forteller at man alltid skulle gjort litt mer.
Refleksjoner
Visste du at summen av de små tingene som gir deg glede i hverdagen, påvirker livsgleden din og hvordan du har det?
Refleksjoner
Mange som lever med ADHD eller er på autismespekteret, opplever etter hvert at de begynner å tvile på seg selv.
En tanke om gangen.